17 Ocak 2013 Perşembe

House of Anubis - 2. Sezon

Merhabalar.

Öncelikle, House of Anubis hakkında ilk yazı için şurdan alayım.

Kabul etmesi biraz utandırıcı olsa da House of Anubis'in (bundan sonra HoA olarak geçecek) ilk sezonunu bitirdim, hatta ikinci sezona başladım. Bu yazı eminim spoiler içerecektir, baştan uyarmış olayım.

Her bir bölümü 10 dakika olduğu için, diziyi izlemek resmen azim ve kararlılık istiyor. Sürekli onu tıkla, bunu tıkla, reklamları kapat falan. Dizide kimsenin rol yapamaması da ayrı itici tabii. Ama gel gör ki konusu ilginç geliyor, izlemeye devam ediyorum.

2. sezonda yine bir gizem, yine var olan her ipucunun evde gizli olması ama neredeyse 100 yıldır kimsenin bu ipuçlarını bulamaması, lakin bir avuç ergenin çatır çatır her şeyi çözmesi başrolde. Ayrıca geçen sezon sadece 4 kere görünen Joy karakteri, tekrar eve dönmüş durumda ve itiraf etmeliyim ki izlerken göz tırmalamayan nadir insanlardan. Fabian ve Nina'nın artık sevgili olacaklarını düşünürken, 10. bölümde arkadaş olarak kalmalarının daha iyi olduğunda anlaştılar, ki özünde ikisi de böyle hissetmiyorlar. Hyataımda gördüğüm en saçma şeylerden biriydi sanırım bu kurgu. Dizi zaten önceki sezonun sonlarına doğru çok çılgın mantık hataları yapmaya başlamıştı. Gerçi bu sezon biraz daha özen gösterdiklerine inanmak istiyorum.

Karakterlere gelirsek,

Amber hiç beklemediğim halde en sevdiğim karakterlerden biri haline geldi. Ama onu Alfie'yle izlemek istemiyorum, neden onlar bir çift olmak zorundaydı ki? Hele orada Jerome varken.

Jerome: bu sezonbabasını bulmak gibi tırt bir hikaye de olsa, Jerome'a kendi hikayesini verdikleri için seviniyorum, kanımca HoA insanları arasında en kayda değer olanı o. Patricia'yla bir çift olsalar keşke ya da Amber'la. Dizinin en güzel iki insanı onlar çünkü.

Ama bir yandan Patricia olmasını istiyorum, çünkü Joy'u sayıklamayı bıraktığında bir anda Patricia daha bir sevilebilir hale geldi. Ayrıca bu sezon aşırı arka planda kalıyor, onu öne çekmek için Jerome iyi bir hamle olabilir. 

Demek istediğim, Mick ve Mara itici ikilisinin bile daha çok ekran zamanı var, çok saçma. Onların ne yaptığını gerçekten merak eden var mı acaba? İşin ilginci, dizinin temelini oluşturan bu Mısır'dan kalma mistik olaylarla uzaktan yakından alakaları yok. Zaten Mick gidici sanırım, ailesi taşınıyormuş falan filan. Mara yine asi hallerine dönerse izlenebilir hale gelebilir. Ama tek rolü birinin kız arkadaşı olmak olacaksa o da gidebilir.

Alfie sebepsizce itici bulduğum bir çocuk. Komik desem, değil. Amber'a olan aşkıyla romantik gelmesi gerekiyor, ama öyle de olmuyor. Alfie hakkında olumsuz hislerimin bile olmadığı, o derece umursamadığım bir karakter.

Joy'un Fabian takıntısını hiç hoş bulmasam da, diziye bir hareket kattığı kesin. Düşününce Nina gelmeden önce aralarında bir şeyler var gibiymiş, ama öte yandan Joy ilk kaybolduğunda Fabian hiç iplememişti ve ilk görüşte Nina'dan hoşlanmıştı. Bu sebeplerden dolayı Fabina all the way! diyorum. Ama youtube'dan izlediğim bir iki videodan gördüğüm kadarıyla Joy'la Fabian'ın öpüştüğü bir sahne var, ve onların yakınlaştıkları bir dönem olacak. Uyuz olurum olm, adam gibi ipuçlarını kovalasınlar, gereksiz gençlik dizisi dramlarına (aşk üçgeni!) girmelerine hiç gerek yok.

Fabian bu sezon daha erkek gibi. Ama hala ara ara gay göründüğü anlar oluyor. Ayrıca gülümserken iyi hoş da sırıtmaya çalıştığında spazm geçirir gibi oluyor, yani, utanmasam sırıtmak çocuğa yakışmıyor diyeceğim. Bir de Joy'a bu kadar yüz vermekten vazgeçip Nina'yı sahiplense bir an önce. İzlerken ben bile rahatsız oluyorum, Nina kim bilir neler hissediyordur.

Jerome'un daha çok ön plana çıkmasını, biriyle mutlu olmasını istiyorum. Kardeşi Poppy de dizide batmayan nadir insanlardan. Mara'nın arka plana karışıp yok olmasını istiyorum. Mick'in izlerken içimin bayılmayacağı birine "Babes" ya da "Gorgeous" demesini istiyorum. Amber Alfie'den hoşlanmasın istiyorum. Fabian ve Nina ayrı ayrı Joy'a ağzının payını versin istiyorum. Nina'nın kaşları bir sabit dursun istiyorum, Jared Padalecki'nin kaşları bile daha az oynak. 

Bunun sadece bir dizi olduğunu biliyorum, dizileri fazla ciddiye alan bir insan olduğumu çoktan belirtmiştik.

Şimdilik bu kadar.

İyi seyirler.

15 yorum:

  1. nerden izledin ben birinci sezon 9. bölüme kadar izleyebildim gerisi yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ne zamn 10. bölüm çıkar biliyormusun

      Sil
  2. aynen ya 9. böümden sonrasını nerden izledin ?

    YanıtlaSil
  3. merhaba. ben yabancı bir siteden izlemiştim bölümleri. altyazı olmaması sorun olmayacaksa buyrun: http://watchseries.to/serie/house_of_anubis

    YanıtlaSil
  4. bunun 3. sezonu bitmiş:

    http://kickass.to/usearch/house%20of%20anubis%20season%203/

    indirip izledim. herkes erdi muradına ve ev sona erdi.

    YanıtlaSil
  5. spoiler ***
    3.sezonda nina yok idi
    spoiler ***
    iluminati ve seytaniler ne yaparsa elinden ne gelirse yapsin bosuna!
    allah nurunu tamalayacak vesselam.

    YanıtlaSil
  6. Bu dizinin amacı başka zaten. Nick yapar da normal olur mu, olmaz elbet. Asıl amaç illüminati olunca bu kadar mantık hatası, saçmalıklar, berbat rol yapmalar kaçınılmaz oluyor. Hatta dizide o kadar abartmışlar ki illüyu artık midem kalkmıştı bi aralar. :ğ
    Joy'u kesinlikle sevmiyorum, bana da tam tersine çok itici geliyor gözüme batıyor. Tam manasıyla gıcık ve aptal karakter.
    Jerome konusunda katılıyorum fakat bence o da bu olaya karışmalıydı. Resmen o kadar şey olup bitiyor evde, hala duyarsız... Kesinlikle sibunada (ne saçma isim öf be...) o da olmalıydı.
    İzledindin mi bilmiyorum 2. sezon da zaten eddie geliyor, o da hem gıcık kapılacak hem sevilecek türden bi şey. Sanırım gıcık olma yönü daha ağır basıyor bende -_-

    YanıtlaSil
  7. TR altyazı yada türkçe nereden izleyebilirim

    YanıtlaSil
  8. Ben hiç bir yerde bulamıyorum diziyi bitirdim ama artık hiç biryerde bulamıyorum çok özledim izlemeyi bilen var mı ?

    YanıtlaSil
  9. Birincisi sanırım sevgili yazan kişi sen Eddie nin geldiğini bilmiyorsun eğer bilseydin jerome ve Patricia aklının ucundan dahi geçmezdi

    YanıtlaSil
  10. Alfie çok tatlı bence komik olmayan oynak kaşlı arka planda kaybolması gereken uyuz ergen sensin sevgiler best sibuna

    YanıtlaSil
  11. Uzun yorum yazan adsız kişi joy kesinlikle itici bir karakter değil Eddie de gıcık değil üstelik sibuna hiç de saçma birşey değil anubisin tersten okunuşu bence gıcık ve itici olan kesinlikle sizleriniz o kadar uzun yorum yazmışsın ve yalnızca illüminati kısmında haklısın kusura bakma

    YanıtlaSil
  12. Beğenmediyseniz neden izlediniz ?

    YanıtlaSil
  13. cnbc-e dee her hafta sonu oynuyo saat 11 bucuk 12 gibi

    YanıtlaSil
  14. illa indirmekmi gerekiyor böyle dizileri ya?

    YanıtlaSil