24 Ocak 2013 Perşembe

Dizi - Hart of Dixie

Merhabalar.

Esasında 2011'de yayın hayatına başlamış bir dizi bu. Baş rollerinde sevimli insan Rachel Bilson, Scott Porter, Wilson Bethel ve Jamie King var. Pek sevimli bir dizi, taşra havasını da iyi yansıtıyor.

Dizi hakkında yorum yapmak için daha sonra detaylı bir yazı yazmayı planlıyorum, fakat şimdilik sadece reklam yapmak için buradayım.

Dizimag isimli dizi izleme sitesinde, bu dizinin bölümlerini ben çevirmeye başladım, benim altyazılarımla güzel güzel izleyebilirsiniz Hart of Dixie'yi. Şimdilik sadece 2x09, 2x11 ve 2x12'yi ben çevirdim, ama bundan sonra düzenli olarak ben yaparım diye tahmin ediyorum.

brooke rumuzuyla çevirilerimi tanıyabilirsiniz. Çok mutlu ve gururluyum bu konuda :)

Öpücükler herkese ve tabii ki,

iyi seyirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder